Powered By Blogger

Bun venit

Bun Venit pe Blogul meu , Cele mai tari stiri in domeniul IT pentru voi veti gasii aici

IP

22.05.2010

Unic şi Nebun… un pic!

În topicul urmator, am să vă prezint dupa cum se regaseste pe tomshardware, top 10 cele mai ciudate carcase din LUME!

Acuma, când zic ciudat, nu mă refer la o carcasa care să arate ciudat, ci care nici să nu semene a carcasă de pc!!!

Primul sau prima… nici nu ştiu cum să mă exprim, este o carcasa în formă de femeie ciclop!

pe locul 2! se află aşa numitul “Îmi e foame, dar las că mănânc mai târziu, după ce îmi termin treaba” eh, nu e chiar aşa, carcasa asta se numeşte “Mânânc şi îmi fac treaba!”

Mmmm… mi-e foame!

Acuma, pe locul trei, avem o carcasa de 1,50 metri înălţime!!! Cam mult…

Pe 4, avem o carcasă de aproximativ 1 metru înălţime, verde! Arată ca un monstru şi a durat aproape 1 an asamblarea ei… Aţi ghicit, este carcasa Atlas, creată de Ron Sole.

Pe locul 5, avem motocicleta nVidia! O motocicletă din plastic (cred), cu răcire prin apă, 2 plăci în SLI, şi o tastatură atârnată frumos…..chiar frumos!

Ştiţi jocul Doom 3? Dacă nu, înseamnă că nu sunteţi împătimiţii jocurilor de groază, eh, pe 6 avem o carcasă cu tema jocului Doom, nu intru prea mult în detaliu, tot ce e de menţionat este că a durat 14 luni asamblarea ei şi a fost pictată cu pensula!

Pe locul 7, avem o carcasă la care, nu am cuvinte să-mi exprim… ideile care-mi trec acuma!

8. Eh, ştişi serialul de la TV? Ăla, Doctor Who?Eh, un om, John Machin mai exact, s-a inspirat din episodul cu “Ultimul Dalek”, când dalek-ul ia absorbit din ADN-ul lui Rose şi tot odată sentimentele… nu continui.

9. Multe intrări, cerculeţe, un cub mare şi verde, dar să nu uităm şi lumina verde din abundenţă! Avem aici un participant la concursul de caritate organizat de nVidia.

Ultima, adică locul 10, este la capitolul culoare, foarte blând! Adică, nu un verde puternic sau un roşu strident, ci un albastru frumos, care reflectă foarte bine la întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu